Grąžinimas/keitimas
-
Grąžinti prekes ir atgauti sumokėtus pinigus ar pakeisti prekes į kito dydžio ar modelio, įsigytas www.sentiment.lt elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas gali visiškai paprastai.
Kartu su užsakytomis prekėmis Pirkėjas gauna PVM sąskaitą faktūrą, kurios kitoje pusėje atspausdintas prekės grąžinimo/keitimo prašymas. Taip pat šį prašymą galite parsisiųsti paspaudę čia -> grąžinimo/keitimo p
rašymas. Jei www.sentiment.lt elektroninėje parduotuvėje pirkta prekė Pirkėjui netiko, užpildytą prekės grąžinimo/keitimo prašymą, nuskenavus ar nufotografavus Pirkėjas turi atsiųsti Pardavėjui el. paštu sentiment@sentiment.lt. Grąžinti ar pakeisti netikusias prekes Pirkėjas gali per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos. Prekės grąžinimo/keitimo priežasties nurodyti nebūtina.
! Jeigu grąžinate prekes dalyvaujančias akcijoje su dovana, dovana taip pat privalo būti grąžinta.
Prekes, pirktas www.sentiment.lt elektroninėje parduotuvėje, per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos Pirkėjas gali grąžinti ar pakeisti:
-
jei prekės nebuvo dėvėtos, kitaip pažeistos, prekės yra nesugadintos ir nepraradusios savo prekinės išvaizdos bei vertės.
-
tik originalioje gamintojo pakuotėje su visomis prisegtomis ir nesugadintomis etiketėmis.
-
pėdkelnės, prisegamos ar prilipinamos kojinės gali būti keičiamos ar grąžinamos originalioje pakuotėje tik tuo atveju, jei nėra matuotos.
- Pirkėjas gali grąžinti prekes:
-
į LP Express paštomatą Viršuliškių g. 40 , Vilnius;
-
į DPD PC Mada siuntų terminalą Viršuliškių g. 40, Vilnius;
-
į Omniva paštomatą Maxima, Viršuliškių g. 40, Vilnius
-
į fizines Pardavėjo Triumph parduotuves jų darbo metu Vilniuje: PC „Ozas“, PC „Panorama“, PC „Mada“; Kaune: PC „Akropolis“, PC „Mega“, PC „Maxima“ Savanorių pr. 255; Šiauliuose: PC „Akropolis“, PC „Saulės Miestas“; Panevėžyje: PC „Ryo“ arba
-
išsiųsti naudojantis kurjerio paslaugomis ar paštu.
- Gražinamų prekių pristatymo išlaidas padengia Pirkėjas. Kartu su grąžinamomis prekėmis Pirkėjas turi pateikti PVM sąskaitą faktūrą ir užpildytą prekės grąžinimo/keitimo prašymą.
- Vykdant prekių keitimą prekes Pardavėjas siunčia Pirkėjui nemokamai vieną kartą.
- Jei grąžintos prekės atitinka šiuos reikalavimus - Pardavėjas įsipareigoja pakeisti prekes arba grąžinti už jas Pirkėjo sumokėtus pinigus, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas. Keičiamų prekių vertė negali viršyti Pirkėjo sumokėtos pradinės sumos, o keičiamos prekės turi būti pasirenkamos iš tuo metu parduodamų www.sentiment.lt elektroninėje parduotuvėje.
-