Grąžinimas/keitimas

  • Grąžinti prekes ir atgauti sumokėtus pinigus ar pakeisti prekes į kito dydžio ar modelio, įsigytas www.sentiment.lt elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas gali visiškai paprastai. 

    Kartu su užsakytomis prekėmis Pirkėjas gauna PVM sąskaitą faktūrą, kurios kitoje pusėje atspausdintas prekės grąžinimo/keitimo prašymas. Taip pat šį prašymą galite parsisiųsti paspaudę čia -> grąžinimo/keitimo prašymas. Jei www.sentiment.lt elektroninėje parduotuvėje pirkta prekė Pirkėjui netiko, užpildytą prekės grąžinimo/keitimo prašymą, nuskenavus ar nufotografavus Pirkėjas turi atsiųsti Pardavėjui el. paštu sentiment@sentiment.lt. Grąžinti ar pakeisti netikusias prekes Pirkėjas gali per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos. Prekės grąžinimo/keitimo priežasties nurodyti nebūtina. 

    ! Jeigu grąžinamos prekės yra iš "Smart" kolekcijos ir yra su dovana, grąžinus visą "Smart" komplektą arba vieną prekę iš komplekto, dovaną taip pat privalo būti grąžinta.

    Prekes, pirktas www.sentiment.lt elektroninėje parduotuvėje, per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos Pirkėjas gali grąžinti ar pakeisti:

    • jei prekės nebuvo dėvėtos, kitaip pažeistos, prekės yra nesugadintos ir nepraradusios savo prekinės išvaizdos bei vertės.

    • tik originalioje gamintojo pakuotėje su visomis prisegtomis ir nesugadintomis etiketėmis.

    • pėdkelnės, prisegamos ar prilipinamos kojinės gali būti keičiamos ar grąžinamos originalioje pakuotėje tik tuo atveju, jei nėra matuotos.

     

    - Pirkėjas gali grąžinti prekes:

    • į LP Express paštomatą Viršuliškių g. 40 , Vilnius;

    • į DPD PC Mada siuntų terminalą Viršuliškių g. 40 (parkinge, šalia įėjimo į PC), LT-05112, Vilnius;

    • į Omniva paštomatą Maxima, Viršuliškių g. 30, Vilnius

    • į fizines Pardavėjo Triumph parduotuves jų darbo metu Vilniuje: PC „Ozas“, PC „Panorama“, PC „Mada“; Kaune: PC „Akropolis“, PC „Mega“, PC „Maxima“ Savanorių pr. 255; Šiauliuose: PC „Akropolis“, PC „Saulės Miestas“; Panevėžyje: PC „Ryo“ arba

    • išsiųsti  naudojantis kurjerio paslaugomis ar paštu.

     

    - Prekių grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas. Kartu su grąžinamomis prekėmis Pirkėjas turi pateikti PVM sąskaitą faktūrą ir užpildytą prekės grąžinimo/keitimo prašymą. 

     

    - Vykdant prekių keitimą prekes Pardavėjas siunčia Pirkėjui nemokamai vieną kartą.  

     

    - Jei grąžintos prekės atitinka šiuos reikalavimus - Pardavėjas įsipareigoja pakeisti prekes arba grąžinti už jas Pirkėjo sumokėtus pinigus. Keičiamų prekių vertė negali viršyti Pirkėjo sumokėtos pradinės sumos, o keičiamos prekės turi būti pasirenkamos iš tuo metu parduodamų www.sentiment.lt elektroninėje parduotuvėje. Už prekių pristatymą pinigai nėra grąžinami.