Grąžinimas/keitimas

  • Grąžinti prekes ir atgauti sumokėtus pinigus ar pakeisti prekes į kito dydžio ar modelio, įsigytas www.sentiment.lt elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas gali visiškai paprastai. 

    Kartu su užsakytomis prekėmis Pirkėjas gauna PVM sąskaitą faktūrą, kurios kitoje pusėje atspausdintas prekės grąžinimo/keitimo prašymas. Taip pat šį prašymą galite parsisiųsti paspaudę čia -> grąžinimo/keitimo prašymas. Jei www.sentiment.lt elektroninėje parduotuvėje pirkta prekė Pirkėjui netiko, užpildytą prekės grąžinimo/keitimo prašymą, nuskenavus ar nufotografavus Pirkėjas turi atsiųsti Pardavėjui el. paštu sentiment@sentiment.lt. Grąžinti ar pakeisti netikusias prekes Pirkėjas gali per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos. Prekės grąžinimo/keitimo priežasties nurodyti nebūtina. 

     

    Prekes, pirktas www.sentiment.lt elektroninėje parduotuvėje, per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos Pirkėjas gali grąžinti ar pakeisti:

    • jei prekės nebuvo dėvėtos, kitaip pažeistos, prekės yra nesugadintos ir nepraradusios savo prekinės išvaizdos bei vertės.

    • tik originalioje gamintojo pakuotėje su visomis prisegtomis ir nesugadintomis etiketėmis.

    • pėdkelnės, prisegamos ar prilipinamos kojinės gali būti keičiamos ar grąžinamos originalioje pakuotėje tik tuo atveju, jei nėra matuotos.

     

    - Pirkėjas gali grąžinti prekes:

    • į LP Express paštomatą Circle K, Laisvės pr. 43C, Vilnius;

    • į DPD PC Mada siuntų terminalą Viršuliškių g. 40 (parkinge, šalia įėjimo į PC), LT-05112, Vilnius;

    • į Omniva paštomatą Maxima, Viršuliškių g. 30, Vilnius

    • į fizines Pardavėjo Triumph parduotuves jų darbo metu Vilniuje: PC „Ozas“, PC „Panorama“, PC „Mada“; Kaune: PC „Akropolis“, PC „Mega“, PC „Maxima“ Savanorių pr. 255; Šiauliuose: PC „Akropolis“, PC „Saulės Miestas“; Panevėžyje: PC „Ryo“ arba

    • išsiųsti  naudojantis kurjerio paslaugomis ar paštu.

     

    - Prekių grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas. Kartu su grąžinamomis prekėmis Pirkėjas turi pateikti PVM sąskaitą faktūrą ir užpildytą prekės grąžinimo/keitimo prašymą. 

     

    - Vykdant prekių keitimą prekes Pardavėjas siunčia Pirkėjui nemokamai vieną kartą.  

     

    - Jei grąžintos prekės atitinka šiuos reikalavimus - Pardavėjas įsipareigoja pakeisti prekes arba grąžinti už jas Pirkėjo sumokėtus pinigus. Keičiamų prekių vertė negali viršyti Pirkėjo sumokėtos pradinės sumos, o keičiamos prekės turi būti pasirenkamos iš tuo metu parduodamų www.sentiment.lt elektroninėje parduotuvėje. Už prekių pristatymą pinigai nėra grąžinami.